17 wrz 2008

Trzy budowy

O rewizji pisałem już dość, a wszystkich chcących uzyskać odpowiedzi na bardziej szczegółowo postawione pytania zapraszam do dyskusji poprzez mail.
Dokonało się. Zakończyłem pewien etap życia, związany z obsługą rusztowań w nagłych sytuacjach kiedy zarządzanie jest rzeczą trudną, kiedy ze względu na ograniczony czas reakcji, ograniczone zasoby ludzkie a niejednokrotnie i w danym momencie materiałowe, wybór w stosunku do klienta nie jest nigdy adekwatny do jego oczekiwań. Przyszedł więc czas na refleksje, przemyślenia, samo ocenę i pogłębienie swojej merytorycznej znajomości rusztowań, a także pracę nad własnym charakterem aby uniknąć w przyszłości, lub w pełni wyeliminować błędy, które z dzisiejszego punktu widzenia wydają się ewidentne, na większe skupienie się nad procedurami, ich respektowaniem, i wdrażaniem kolejnych, aby następne przestoje były większą przyjemnością. Czas wreszcie na konkretne zajęcie się blogowaniem, po godzinach pracy, dla was moi koledzy.
Zakres moich obowiązków z początkiem września diametralnie się zmienił, mniej czasu poświęcam nadzorowi budowy, chyba że ma to ścisły związek z respektowaniem przepisów bhp, więcej natomiast oddaję się rozmowom handlowym, kontaktem z klientami, rozwijaniu świeżych, nowo wypracowywanych budów. Zawdzięczam to francuskiemu, liberalnemu podejściu do emigrantów, i wszechobecnej "egalite", dajesz z siebie wiele - wiele masz do zyskania.
Opieką objąłem w części rusztowania montowane na elektrowni, a także w całości rusztowania stawiane na będącej w pobliżu koksowni. Zajmuję się także kontaktami handlowymi i wypracowywaniem rynku na budujących się dwóch transzach gazowych elektrowni (budowa przewidziana na najbliższe 2 lata), gdzie głównym wykonawcą jest firma Siemens. Nie ukrywam, że najbardziej wymagającą ode mnie jest właśnie ta budowa, która za razem daje mi najwięcej przyjemności, ze względu na swoją wielokulturowość oraz wielojęzyczność. Oprócz prezentowania ofert w języku francuskim, mam również okazję rozmawiać po niemiecku, polsku.... i kontakty ze wszystkimi nacjami europy: Francuzi, Niemcy, Polacy, Portugalczycy, ludność Luxemburga, Belgii.
Wreszcie na jakiś czas znalazłem swoje miejsce i zawsze na rusztowaniach.

1 komentarz:

termobest pisze...

czesc cooper, zajmuję się sprzedażą i szeroko rozumianym handlem rusztowan firmy Termosprzęt. Generalnie interesuje mnie współpraca z odbioracami na rynkach europy śr-wsch a także rozwój na zachodzie.
Jak możesz pomóc, to daj znać p.cendrowski@termosprzet.com
Pzdr