12 lip 2008

Monter izolacji - praca

Firma z ugruntowaną pozycją na rynku francuskim poszukuje kandydatów na stanowisko


monter izolacji termicznych


Osoby zatrudnione na tym stanowisku powinny cechować się elastycznym podejściem do miejsca pracy, praca wykonywana w różnych rejonach Francji, oraz samodzielność i zaangażowanie w zleconą pracę.
Pracodawca zapewnia transport, zakwaterowanie we Francji a także diety zagraniczne.


Wymagania:
Przynajmniej roczne doświadczenie w zakresie montażu i demontażu izolacji cipeło jak i zimno chłonnych na obiektach przemysłowych (elektrownie, elektrociepłownie, rafinerie).
Znajomość technologii jak również umiejętność czytania planów roboczych.

Praca odbywa się w cyklach 3 miesiące pobytu zagranicą 2 tygodnie urlopu w kraju.

Jeżeli jesteś zainteresowany tą ofertą napisz e-mail na adres

praca.francja@interia.pl

lub dowiedz sie wiecej na temat Oferty pracy we Francji

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Pisze się izolacje zimno lub ciepło chronne a nie chłonne a izolacje dzwiękowe są dzwięko-chłonne.

Monter izolacji
Norwegia.

cooper pisze...

Dziękuję za poprawkę. NIestety w tym temacie nie jestem zbyt biegły dlatego każda sugestia miło widziana.

dares pisze...

Witam!
Czy wasza firma szuka firm do współpracy w zakresie termoizolacji na terenie Polski
pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

JESTEM ZAINTERESOWANY PRACA NA RUSZTOWANIACH MAM DUŻE DOSWIADCZENIE I POTRZEBUJE PRACY.POSIADAM TEŻ UPRAWNIENIA NA WÓZKI WIDLOWE.AKTUALNE BADANIA WYSOKOŚCIOWE.PROSZE O KONTAKT MÓJ NUMER TO 513248893.JESTEM BEZ NALOGOW ,MAM CHĘCI DO PRACY I JUŻ BYŁEM NA KILKU KONTRAKTACH ZA GRANICĄ